.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استخدام 1300 فرهنگی در آموزش و پرورش مازندران

امسال یک هزار و 300 فرهنگی در آموزش و پرورش مازندران استخدام می شوند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران عبدالوحید فیاضی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام این خبر در جلسه هم اندیشی با مسئولان صدا و سیمای این استان افزود : به زودی آیین نامه اجرایی چگونگی جذب این افراد ابلاغ خواهد شد .

وی با اشاره به رویکرد جدید دولت در عرصه آموزش و پرورش گفت : برای اولین بار در وزارت آموزش و پرورش یک معاونت مستقل به مقطع ابتدایی اختصاص یافته است .

وی با بیان اینکه ابتدایی مقطع زیربنایی در توسعه آموزش و پرورش است افزود : برای توسعه آموزش و پرورش تمامی منابع و امکانات باید به سوی مدارس ابتدایی گسیل شود .

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان " همت مضاعف و کار مضاعف " گفت : امسال سال شکوفایی ایده های برتر در عرصه آموزش و پرورش خواهد بود .

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ملی در آگاهی بخشی جامعه خواستار توجه عمیق برنامه سازان صدا و سیما به مقوله تعلیم و تربیت شد .

در این نشست معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران با تاکید بر ضرورت هم افزایی توان ها برای افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی لزوم توجه به کارکردهای مثبت رسانه های دیداری و شنیداری در این ارتباط یادآور شد .

تقی صمدی همچنین با اشاره به نقش فرهنگی صدا و سیما بر آمادگی صدا و سیمای شبکه طبرستان در همراهی دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.